Tomatsoppa i toalettstolen

Åt middag för en stund sedan, hade som sagt gäster. Det bjöds på tomatsoppa med fetaost, receptet finns här, eftersom många undrat :) Under middagen kände jag mig dock så äckligt jävla fet, ångesten var så stark så det stack i ögonen. Och fyra par ögon som stirrade på mig. Hatar att äta inför folk. Iallafall blev det ett toalett besök direkt efter middagen och maten hamnade i toalettstolen. Gillar inte att spy egentligen men det lättade min ångest. Första gången jag gjorde det under tiden någon var hemma, men eftersom det var soppa lät det inte så mycket att spy upp, så det gick ju bra..



Kommentarer
Postat av: Cookie

sv: usch jag vågar inte gå till en läkare:/



Uhhh, jag hatar oxå att äta inför folk:(

2010-03-24 @ 21:48:50
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: dani

det brukar väl inte låta alls?

2010-03-30 @ 12:34:30
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0