You're coming with those corny lines

Nu är jag hemma :) Följde med min kompis och åt lunch efter skolan. Hon åt och jag drack te :) Känns bra att jag lyckades stå emot! Jag känner att det verkligen är dags att ta tag i livet igen! Och jag ser fram emot det, det är ju trots allt inte så lång tid tills sommaren är här. Började prata festival-planer och sånt idag med. Och jag vill vara smal och fin då! Kunna gå runt i shorts i sommar och slippa se ut som en valross! Så nu är det fanimej dags :)

Från och med imorgon ska jag köra med MAX 500 kcal/dag. Absolut inte mer! Har varit alldeles för slapp senaste tiden, och det visar ju sig på vågen -.-

Kommentarer
Postat av: LIVEBYTOBBE

Är det du på bilderna i headern?



LIVEBYTOBBE - Svensk humor och naket

MISSA INTE TÄVLINGEN!

2010-03-17 @ 14:40:13
URL: http://livebytobbe.blogg.se/
Postat av: danni

hur delar du upp de kalorierna under dagen? :)

2010-03-24 @ 12:06:28
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0