Vågar jag?

Nu har jag tagit kort på mig själv. Vet inte riktigt om jag vågar lägga ut bilderna. Jag är tjock och det är pinsamt. Kanske kommer det upp senare..

Iallafall dagen har gått bra, åt dock en macka imorse :| Betyder att jag landade på ca 450 kcal (åt inte alla vindruvor, bjöd bort en del) Jävla skit. Kommer undan middagen enkelt idag, mamma bad mig fixa själv eftersom både hon och hennes man jobbar sent ikväll. Puh. Om jag köpte mat skulle jag till och med få pengar. Finfint. Säger att jag åt ute med en kompis. Pengar in, inga pengar ut. KATCHING. Man får inte vara dum inte. Nu ska jag fundera på om jag ska lägga ut bilderna..

Kommentarer
Postat av: cookiedoough

Jag tycker du ska våga!

Du är säkert jätte smal o fin! <3



Jag vågade med min fula kropp, så då vågar du säkert oxå :)

2010-03-02 @ 19:53:26
URL: http://cookiedoough.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill se bilderna!!

2010-03-08 @ 19:16:38
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0