Pasta och köttfärssås

Har varit hos min bästa vän hela dagen :) Vi har haft väldiga deep-talk. Ville berätta allting för henne, fick sånt sug att göra det. Lätta på mina tankar, ha någon som förstår. Men jag gjorde det aldrig, skönt nu i efterhand. Trots att jag tror hon hade tagit det bra! Men ja.. kanske snart.

I vilket fall så bjöds det på pasta och köttfärssås hos henne, tänkte säg att jag skulle äta hemma men jag åt faktiskt. Inte så stor portion, men jag åt iallafall. Känns väl.. sådär just nu.

Jaja nu ska jag sova innan ångesten slår på.

Kommentarer
Postat av: elli

Funderar också på att prata ut med min bästa vän, men skulle säkert ångra mig i efterhand...

2010-03-17 @ 00:13:56
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0