OMG

Jag vägde mig precis. Vågen visade mycket.. FÖR mycket. Borde ta bort krysset från 57an men det tar emot. Så jag ska kämpa som en galning och stämmer inte kryssen på torsdag så ändrar jag. Men jag är taggad nu så det borde inte vara några problem. Ikväll ska jag "äta" själv eftersom mamma inte är hemma = inte äta alls :)

Försöker även tänka på att magen inte är bra än heller (medicinerna börjar inte verka direkt) så den är fortfarande jätte uppsvullen och har massa luft i den. Så vikten kanske inte stämmer riktigt (haha, intalar mig själv)

Ska försöka göra bloggen lite intressant igen också :D nu känns det som om den är astråkig att läsa haha. Nu ska jag gå och ta en cigg och ångesta ihjäl lite. PUSS. 


Jag vill ha sommar.
Jag vill vara fin.
Jag vill kunna sitta i shorts utan att skämmas.
Allt går bara man vill.
Kämpa, kämpa.
Det är väl inte så jävla svårt heller!?


Kommentarer
Postat av: dani

vad är det för sjukdom du har? =(

2010-03-29 @ 12:59:12
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0