Down with the sickness

Vilken crappy dag detta har varit. Eller ja, de senaste timmarna iaf. Började bråka med mamma om typ ingenting, hatar att jag låter mitt dåliga humör och min ångest gå ut över allt och alla! Sen skrek hon iallafall att det var nåt fel på mig. Can't blame her. Sen kom jag hem, var tvungen att ringa henne om ett ärende så gjorde det, och då drog hon upp att hon förstår att jag är ledsen och sånt nu (pga mitt ex och sådär) men hon förstår INTE ETT SKIT. INTE ETT JÄVLA SKIT FÖRSTÅR HON. Hon förstår inte hur jävla dåligt jag mår, hur många gånger om dagen jag tänker "varför finns jag överhuvudtaget? hade varit skönt att bara försvinna. Inte dö. Men försvinna. Typ hamna i dvala eller nåt".

 Sen var jag tvungen att äta, medan de satt och spelade spel bredvid (kollade på mig och min mat :@). Åt knappt en halv korv och typ en och en halv potatis. Har ångest över det nu, känner mig sjukt äcklig. Som om detta inte vore nog måste jag städa mitt rum och dammsuga nu. (Bränner iaf lite kalorier då..)



Jag vill också vara smal. Inte så lång tid kvar till sommaren nu.
Bäst att lägga på ett kol.


Kommentarer
Postat av: elli

Känner igen det där med humöret, man ångrar sig så dant efter och inser hur onödigt det var att bli arg..



Världens finaste bild, älskar hennes tatuering <3

2010-03-15 @ 18:25:28
URL: http://tomorrowcanwait.blogg.se/
Postat av: Cookie

Jag vill inte heller dö, bara försvinna. Härliga tanke...

2010-03-15 @ 21:18:05
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0