Buller och bong

Nu hör jag att de börjar förbereda middagen i köket. Jag vill inte äta. Jag har ont i magen och ballongmage igen. Hoppas doktorn kan säga vad det är för fel sedan.

Inläggen blir inte så värst roliga, har dels inget kul att skriva om, dels en jäkla bloggtorka och dels är jag väldigt nere för tillfället. Varför? Ingen aning. Vill bara sova. Sova och slippa äta. Bara ca 10 veckor kvar till juni, och i juni måste jag vara smal. För i juni åker jag och några kompisar till Turkiet. Har bestämt mig för att gå ner till minst 50 kg i juni. Helst mer. Men 50 kg är mitt mål :) Längtar. Ska klara det.

Kommentarer
Postat av: cookiedoough

sv; ok, så synd. Jag vet inte. Vi stannade inte på prisutdelningen (bor för långt bort).

Vi var företaget med alla gratis vattenflaskorna ;)

2010-03-21 @ 16:35:44
URL: http://cookiedoough.blogg.se/
Postat av: c

hur många kg ärdet till 50? och vad händer om du fortfarande är tjock närdu väger50?

2010-03-28 @ 15:24:10
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0