Biff, potatis & frågestund

Jag har precis ätit middag, en biff och två små potatisar. Känns helt okej eftersom jag inte är mätt :) Har tagit min mag medicin för första gången, ska ta en ny omgång ikväll innan jag ska sova. Det är många tabletter som ska tas många gånger om dagen! Men som sagt, kan skylla mycket på magen. Får tänka på det positiva!

Tänkte precis skriva och fråga vad ni vill läsa om! MEN JAG VET! Vi kör en frågestund :D har inte så många läsare så det blir kanske inte så mycket frågor. Men något vill ni kanske veta :)

Så fråga på, svarar på frågorna imorgon eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: dani

hur är din diet?

2010-03-29 @ 12:14:29
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0