Always going, went, gone

Gick upp tidigt och tänkte vara duktig och gå till skolan trots jag bara har en lektion (missar den andra pga av körning) har sminkat mig, klätt på mig, fixat till lite här hemma och sådär. Men jag orkar bara inte :/ Så jag stannar faktiskt hemma idag också, men imorgon ska jag bege mig till skolan igen. Vill inte bli någon skolk-whore som alla lägger massa tid på! Så imorgon tar jag tag i skolan igen :)

Idag kommer förövrigt mina föräldrar hem, städade ju hela huset igår (städa toaletterna, damsög och dammade) tänkte vara duktig och kanske även torka golven nu :) Och städa mitt eget rum hehe. Det behövs. Och kan ju vara lite effektiv nu när jag ändå ska stanna hemma från skolan, kanske ger lite bättre samvete ;)

Kommentarer
Postat av: Cookie

vad roligt att du klarde teorin, grattis:)

2010-03-10 @ 17:12:27
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0