11 mars

Godmorgon!
Jag har bestämt mig för att öka mitt kaloriintag de närmsta dagarna. Känner att jag är i hets-fällan hela tiden, och eftersom jag inte kan spy här (eftersom någon alltid är hemma) har detta inneburit att jag gått upp massa i vikt.

Så några dagar framöver ska jag äta mellan 500-1000 kcal :) Sedan sjunker såklart siffrorna igen, men måste få lite balans i kroppen tror jag! Lite ork att kämpa igen, vill inte faila hela tiden. Då äter jag hellre lite mer nu dessa dagarna :)

Förresten, besöksrekord igår. Hela 42(!) läsare, hejhej :)

Kommentarer
Postat av: down

bra val!! jag kanske också har gått upp, eftersom jag har mens nu... :( men vi fortsätter kämpa! :)

2010-03-11 @ 10:45:41
URL: http://downdowndown.blogg.se/
Postat av: Brody

Tycker att det verkar som en bra idé, istället för att vara nojig över att börja hetsa.

2010-03-11 @ 15:25:09
URL: http://femtiofemkilo.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0