Sur

Jag har sån prestationsångest -.- Stör mig på mig själv ibland.. Blir så besviken när något går halvdåligt. Framför allt när jag inte har TID att det ska gå halvdåligt. Snackar om övningskörning nu. Åh! Pappa säger att det går bra, men jag kan verkligen inte se det. Gör bara massa fel hela tiden! :@

Ska äta middag om en stund, 284 äckliga kcal. Fett som gör mig till ett FETTTOO. Kanske mindre kcal om pappa inte klagar på två prinskorvar dock. 289 är räknat för tre nämligen. Plus tillbehör då.

Kommentarer
Postat av: kim

Jag undrar ; Vart är ditt mål ? Hur mycket vill du gå ner i vikt? En anorektiker har inget stopp, det finns ingen vikt där de känner sig nöjda , snarare att de känner sig tjockare och tjockare för varje kilo de går ner i vikt. De tappar all sin ork, sin kraft. Jag vet tillexempel en ur-vacker tjej som verkligen hade (utifrån sett) ett bra liv. Men hon började banta ; banta och banta och banta.. Allting försvann, pojkvännen, vännerna , familjen. Det hon gör idag är att sitta hemma och äta äpplen, om ens det. Hon är 22 år gammal. Hon kunde haft jobb, pojkvän, ett lyckligt liv! Nu har hon förlorat förtroendet för många nära.

Det är inte fint att ha synliga revben, och bakom alla "fina" smala bilder ; så finns verkligheten, den synns inte på bilderna. Men man mår inte bra! Ta vara på ditt liv och lev istället! =)

Du får gärna mejla mig och berätta, och om du behöver prata så kan vi hålla mejlkontakt :):)

kram på dig, och ta vara på dig! kram kim

2010-01-20 @ 18:31:57
URL: http://kimmik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0