Vikt 11/1

Vägde mig precis och vågen visade 59,1 kg. Som ni kanske vet vid det här laget visar alltid vågen hos mamma mer.. Så kanske blir lite missvisande när jag skriver vikten som visas hos pappa sedan. Men jaja. Ångest fick jag iallafall. Men ska försöka inte se bakåt utan bara framåt!

Nu sitter jag och gör matplanering, sedan ska jag äta frukost. Ett knäckebröd och en kopp te. Till lunch blir det någon frukt, kanske passionsfrukt. Kalorisnålt och bra. Efter skolan ska jag träna och sedan åka hem till min pappa. Blir kanske lite sämre uppdatering där men ska försöka uppdatera så mycket som möjligt då jag varit borta härifrån mycket nu. Har mycket mer kontroll när jag uppdaterar bloggen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0