Nu kommer det..

Var på spinningen innan idag, det var riktigt jobbigt idag. Svettades som fan, jätteskönt :) När jag kom hem åt jag. En potatis, en kåldolme och lite brunsås (ca 200 kcal) Iallafall om det stämmer att en kåldolme innehåller 80 kcal. Låter lite men det var allt jag kunde hitta på internet..

För övrigt så är ångesten här nu, ångesten för allt jag ätit i helgen. Man ska fan aldrig ropa hurra. Trodde jag skulle slippa, men icke sa nicke. Såg en jättesmal och jättesöt tjej i omklädningsrummet på gymmet. Det var då den kom. Den äckliga ångesten. Men jag får skylla mig själv. Det var jag som åt.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Okej va kul :) får ta o prova det nån gång.

2010-01-17 @ 18:48:11
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0