Middag, 270 kcal

Åt precis middag: ½ kycklingfilé, 1dl pasta, sallad och lite chilisås. Blev ungefär 270 kcal. Har kanske räknat lite högt men hellre det! Spydde dock upp det mesta nu precis innan mamma kom hem. Fick avbryta när hon kom.

Nu är jag som sagt hos mamma, har hennes dator nu när jag är här. Måste vara noga med att ta bort de internet adresser jag besökt. Inte glömma, inte glömma :P Skulle tränat ikväll men det blev inställt, jävla skit. Ska väga mig imorgon.. Är sjukt nervös!

På lunchen idag spydde jag också, detta pågrund av att jag åt en och en halv macka. Att jag inte kan stå emot :@ Det kunde jag alltid innan.. Hade ätit en apelsin också så det rev som fan i halsen och tillslut kom det till och med blod :/ Då var jag tvungen att gå tillbaka till skolan, men hann få ut en hel del. Iallafall mackorna, och det är huvudsaken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0