Lättnad

Ursäkta två sura panik inlägg men var tvungen att skriva av mig. Idag är en ny dag (jävligt skönt). Ska låtsas som att gårdagen inte hände, bäst så. Spinning är det som gäller idag. Någon som vet ungefär hur många kcal som förbräns på 45 minuter?

Ikväll blir det fest, förfest hos mig och innan det middag med fina vänner. Också hos mig, skönt eftersom jag då ska fixa maten. Tänkte mig taco tror jag, för då kan jag ta typ bara grönsaker samtidigt som det är mat man kan bjuda på :P

Ska snart gå och äta frukost, idag blir det 2 knäckemackor och 1 kopp te (75 kcal) Lunchen som måste ätas i skolan blir 1 dl fil (70 kcal) och middagen blir då som sagt tacos (180 kcal,bröd) sen typ sallad och sås, kanske lite lite köttfärs, slutar väl då på ca 240 kcal för middagen. Summa: 385 kcal.


Kommentarer
Postat av: Miranda

Hej!



Jag har ett program som jag använder mig av (dyrt sådant), visserligen mina mått och vikt. (164 cm och 48 kg) men jag skulle på 45 min spinning bränna 364 kcal. Så någonstans där ligger nog du också!



Kram

2010-01-15 @ 08:42:50
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0