Kaos, minst sagt.

Det har varit kaos hos mig den senaste tiden. I fredags gick min dator isönder, spillde på den. Nu funkar den inte. Jag fick då sån panikångest att jag satt apatisk i en timme. Ångesten släppte inte så jag skar mig (bad, i know) och sedan tog jag även ett gäng smärtstillande innehållande morfin.

Jag blev lite lugn och begav mig till skolan. Senare på dagen fick jag ringa pappa så han kom och hämtade mig. Var kritvit ansiktet, höll på och svimma, kunde inte stå själv. Trodde jag skulle dö. Kom hem iallafall, sov hela dagen och hela natten. Nu har mina föräldrar varit på mig med maten extra mycket. Åt jättemycket igår kändes det som. Tror inte jag kommer klara mitt mål 57,1 kg på tisdag. Herregud. Två kilo på två veckor borde inte vara några problem.

Misslyckad som fan. Iallafall kommer uppdateringen nog bli ganska kass (om jag inte får en provisorisk dator). Det värsta är: jag ska lämna in datan. Alla mina privata word-dokument. Viktdagbok, kcal innehåll i mat, träningsdagbok, thinspo. ALLT! Tänk så hittar datanissen det :S och säger något till mamma. Det kan han väl ändå inte göra? Eller? Bara tanken på det får paniken att välla över mig igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0