Jag lever

Har inte uppdaterat på typ hela helgen, jag vet! Men har haft besök :) Har haft jättetrevligt trots det inneburit att jag ätit i princip som en "normal" person. Men om jag ska vara ärlig har jag inte jättemycket ångest över det (än..) för jag och min bästis ♥ behövde detta, det var länge sedan vi umgicks såhär! Har saknat det och får väl medge att det mycket är mitt fel.. Nu har hon iallafall åkt hem, ska träna spinning om en stund :)

Sen kommer mina föräldrar hem (varit hemma själv i helgen) men jag hoppas kunna skippa middagen! Tror tyvärr inte det är möjligt, som vanligt. Men ska äta så lite det bara går iaf. Måste kompensera för helgen nu.

Kommentarer
Postat av: Miranda

Spinning är bra kompensation nog! Jag önskar jag var mer för spinning, men jag tycker det är så tråkigt, men brukar tvinga mig till några pass ibland.



Kram

2010-01-17 @ 13:24:52
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0