Hej Mia

Jag skäms. Gick hem på lunchen, hade planerat att äta en apelsin. Men istället blev det två rostmackor och choklad (äckel, jag vet) Där efter kom Mia på besök. Det var länge sen. Men det kändes så skönt efteråt. Fick nog upp det mesta tror jag, stod ganska länge eftersom jag inte är så van vid att spy tog det ett tag.

Nu har jag precis ätit middag. Fet, äcklig schnitzel med lite potatismos. Var tvungen att äta hela schnitzeln eftersom de apglodde på mig hela måltiden. Ca 400 kcal. Fyfan. Tur jag ska träna snart!

Som om jag inte redan känner mig tillräckligt uppsvullen :@ (Ska ha mens snart) Fan vilken dålig dag jag har. Vill besöka toaletten igen. Men vågar inte när de är hemma :/ Jag måste återfå kontrollen igen! Annars kommer vågen snart inte peka neråt när jag kommer hem till mamma igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0