Godmorgon

Pappa är där nere så får bli ett snabbt inlägg innan han kommer upp. Börjar halv elva idag och slutar vid fem eftersom vi ska skriva prov. Tyvärr har jag inte håltimme vid lunchen så måste äta i skolan, men eftersom jag slutar så sent kan jag skippa maten hemma och säga att jag äter i stan eller nåt (Y)

Nu ska jag gå och ner och äta frukost, två knäckemackor och en kopp te. Så varierande jag är. Vad brukar ni äta till frukost? Har ni några tips på snabba kalorisnåla frukostar? Jag har nämligen noll fantasi på den fronten.

Btw så har vår våg här i princip lagt av, jag måste köpa nytt batteri.. Kommer nog dock inte kunna byta det förrän till helgen. Men då får ni veta min vikt :)


Kommentarer
Postat av: Em.

jag brukar äta havregrynsgröt, men bara en halv port. med en massa kanel på :)



Det går snabbt o göra också. Bara blanda vatten + havregryn och sätta in den i micron i ca 2 minuter :)

2010-01-12 @ 10:13:49
URL: http://ackligajag.blogg.se/
Postat av: Em.

en halv portion är ca: 70 kcal

Man blir mätt och håller sig ganska länge på det :)

2010-01-12 @ 21:34:37
URL: http://ackligajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0