En ny dag tar början

Sitter och dricker te just nu. Är inte sugen på något alls, men tänkte ta en knäckemack sedan. Eftersom jag ska träna men också för att förbränningen ska komma igång :)

Vägde mig faktiskt imorse, men skriver inte ut det eftersom det blir så missvisande med resultatet hos mamma sen! Jag ville mest veta vart jag låg på ett ungefär ;) Kan säg som så att jag måste kämpa denna vecka. Vågen pekade neråt men inte så mycket som jag vill. Men sen sätter jag alltid för höga mål också!

Ska träna nu innan skolan, lite cross och lite gym antagligen! Till lunch blir lite grönsallad eller en knäckemacka (måste äta i skolan) och middagen vet jag inte än :/ Får se sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0