"Det är alltid för tidigt att ge upp"

Köpte idag världens finaste skrivblock med det citatet tryckt på framsidan. Där i ska jag skriva ner privata tankar, mål, intag/uttag och sådant :) Ungefär som bloggen fast bara för mig ;)

Annars har dagen gått bra, har följt planeringen och ligger därför på 112 kcal hittills. Till middag blir det "rester" haha, sådant som fanns i frysen. Såg att de plockat upp b.la. prinskorvar. Så tänkte ta två eller tre med lite makaroner till. Det blir ungefär 284 kcal. Vilket är helt okej. Ska ju trots allt träna ikväll :) Och vill kunna ta i lite utan att bli svimfärdig.

Om jag inte skulle tränat skulle jag klara av att hoppa över middagen helt. Men nu är det som det är. Team mates ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0