Allmänt: it is alive

Jag lever! Dock har det gått himla dåligt dessa dagarna. Men nu är det nya tag.

Dock kommer jag inte uppdatera på ytterligare en vecka, ska till min syster. 60 mil med tåg imorgon. Suck. Ångesten ligger tung idag, längtar inte efter att ställa mig på vågen imorgon. Se mitt stora fail och min stora viktuppgång. Suck. Suck. Suck. Suck. Allting känns tungt nu. Tar ut min ångest och ilska på allt och alla runt om kring mig också. Mest lidande blir min pojkvän. Min underbara pojkvän som finns där för mig no matter what. På honom om någon borde jag INTE ta ut min ilska. Det är ett mina nyårslöften - sluta ta ut ilska och ångest på de som inte förtjänar det det minsta. Ska även bättra på mitt humör, sluta vara så lättirriterad och bli sur för minsta lilla, och sluta förstora upp de minsta sakerna så det blir som ett vulkanutbrott. Och självklart, GÅ NER I VIKT.

På allvar kör vi nu, jag ska gå ner MYCKET i vikt. Så det blir det synligt, jag har hela tiden pendlat upp och ner runt fem kilo. Mellan 55 och 60. Men nu ska jag gå ner så pass så att det SYNS. Så jag blir SMAL. Så folk blir avundsjuka på mig. Nu jävlar. Nytt år - Ny början!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0