What do you want me to write?

Känner mig ganska lam just nu. Galen bloggtorka. Känns som om jag bara skriver samma saker om och om igen! Har ni några tips, eller finns det något ni vill läsa mer om så säg gärna till :) Börjar ju trots allt komma upp lite i läsarantal hehe.

Frukost idag blir en kopp te, och sedan en fralla på fikan vid tio (123 kcal) Ganska mycket för att vara så tidigt på dagen men ska vara hemma själv sen så kan hoppa middagen om jag så känner för det! Är galet sugen på en fralla nämligen. Och tar jag med mig den så kan jag ju bara äta en. Smart där bm. Nu ska jag se om jag hittar några kläder jag inte ser ut som en valross i.

Idag ska jag prata mer med snyggingen. Dagens mål eller nåt ;)

Kommentarer
Postat av: Cookie

Fortsätt att skriva som du har skrivit innan, gillar din blogg:)

2010-02-24 @ 15:27:27
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: prinsen

kanske skriva lite mer om dig själv, dina intressen och vad du gör om dagarna? =)

2010-02-27 @ 12:39:49
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0