Wasted bitch

FAN vad full jag var igår. Mitt konto mår inte så bra och inte jag heller för den delen. Men hade riktigt kul iallafall. Fick en komentar om att jag hade sexiga ben. Det gjorde mig glad.

Tyvärr kan jag inte fortsätta ABC här hos pappa, de har för mycket koll. 500 kcal går väl an, men när jag ska äta 100 kcal kommer jag faila eftersom de kommer se till att jag äter -.- Tänkte börja med den nästa vecka hos mamma istället.. Känns jävligt surt men tror jag kommer vinna på det i längden iallafall!

Nu ska jag ta en Ipren och sova.

Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

Tråkigt tråkigt "/ Jag kan inte köra något sådant någonstans, inte ens i skolan får jag gå fri. Mina vänner, föräldrar, lärare, ALLA är som spinoer. Jag blir galen, allt jag vill är ju att bli smal (host, mager) jag har ju inte precis planerat att mörda någon? Hur gammal är du förresten? :)

2010-02-13 @ 11:18:53
URL: http://flickamedkjol.blogg.se/
Postat av: Cooikedoough

Fy vad hemskt! Hatar när männsikor har koll på än! <3

2010-02-13 @ 22:21:14
URL: http://cookiedoough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0