Upptagen

Har varit upptagen med mina fina vänner hela helgen. Men nu är jag hemma och kan uppdatera :) Maten har väl gått sådär.. Kunde gått bättre men definitivt också sämre med tanke på att jag inte kunnat kontrollera själv vad jag ska äta. Mina vänner har pushat mig att äta med. "Man måste äta, det är inte bra att ta ut sorgen på maten" och bla bla bla. Tävlingen har dragit igång också :) Kul.

Har precis varit och tränat en timmes spinning, det var skönt. Imorgon ska jag hem till mamma, äntligen. Har antagligen gått upp lite i vikt under tiden hos pappa.. Som vanligt. Nu ska jag äta middag, kyckling och bacon paj. Kcal!?


Kommentarer
Postat av: Anonym

om du bara tar en liten bit paj och fyller på med grönsaker gör det inget :D

2010-02-24 @ 20:51:22
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0