Stort beslut..

Idag tog jag ett stort beslut, jag slutade med den sport som jag utövat i princip hela mitt liv. Fotboll. Har alltid kunnat fly till planen och bollen om livet blivit allt för jobbigt. Men på senaste tiden har jag inte tyckt det varit roligt, det har varit en kamp att ta mig till träningarna. Har heller inte trivts så bra med folket och tränaren..

Det är sorgligt, men ändå för mitt eget bästa. Pappa blev besviken som fan, även han har varit en stor fotbolls spelare en gång i tiden. Han fick sluta. Han fick cancer. Antar att han är bitter på mig nu, som slutar fast jag har goda chanser att nå långt. Bitter på mig som slutar frivilligt.

Men jag vill inte längre. Jag tog mitt beslut. Och jag är stolt över det.

Goodbye football
I'll miss you


Kommentarer
Postat av: Cooikedoough

Jag "spelar" oxå fotboll, även fast jag inte har varit på träningarna sen i november.

Funderar oxå på att sluta, men jag tror jag kommer att sakna det på sommaren. Så jag försår precis hur du känner.<3

2010-02-15 @ 20:38:51
URL: http://cookiedoough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0