Me myself and I

Har suttit ett tag och tänkt på vad jag ska lämna ut och vad jag ska behålla för mig själv.. Kan väl börja med att jag bor i Skåne, i en ganska liten stad. Mina föräldrar är skiljda så växlar mellan att bo hos mamma och pappa. Trivs inte speciellt bra på något av ställena faktiskt, längtar tills jag ska flytta hemifrån :) Jag är 18 år och sista året på gymnasiet. Läser samhälle, sjukt tråkigt.

Är väldigt intresserad av mode och mat, kan sitta i timmar och leta recept och sådär :) Är dock inte särskild intresserad av att äta maten ;) hehe. På fritiden tränar jag eller umgås med mina fina vänner, brukar bli en hel del fest på helgerna. Lever alltså ett ganska normalt svensson liv! Älskar dock att leva "on the edge". Att göra lite galna och spontana saker!

Jaaa det var väl lite om mig. Är det något mer ni vill veta så är det ju bara till o skriva en kommentar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0