Längtan

Jag läste precis Cookiedough's inlägg om att flytta hemifrån. Herrejävlar vad jag längtar. Vill komma från den skithålan jag bor i. Min mamma ska köpa lägenhet till mig när det är dags, 60 mil härifrån. Så himla underbart. Bara typ ett halvår kvar, lite mer. L Ä N G T A R.

Ja, iallafall. Godmorgon haha ;) Dag två på ABC idag. 500 kcal idag också, fortfarande inga problem att klara det :) Matplanering kommer upp om en liten stund! Nu ska jag piggna till lite och sedan gå upp. Time for school -.-

Kommentarer
Postat av: cookiedoough

sv; Det tror jag oxå du gjorde :) Fast det är svårt att avgöra nu. Det är bara att vänta och se.



ååå.. grattis! ett halvår! fy fan vad jag är avis! För mig kommer det ta minst 1,5 år!

2010-02-16 @ 20:31:04
URL: http://cookiedoough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0