Jag vet att jag är dålig men..

Jag vägde mig precis och tänkte faktiskt skriva ut vikten hur sämst jag än känner mig. Har stått stilla hur länge som helst, idag visade vågen iaf 57.0 kg. Då kan jag förhoppningsvis se sexan imorgon. Sist jag skrev ut min vikt vägde jag 57,1 kg. Jag är verkligen dålig :S Tänkte ta frukt & fiber ikväll så jag kan göra nr 2 imorgon, det var länge sen nu -.- kanske too much information men ;)

Nu ska jag försöka inte deppa utan bara kämpa mer så det kanske kan börja gå lite fort neråt igen. Hoppas ni inte är allt för besvikna på mig. Det är så det känns, ni, jag, alla blir besvikna på mig när det inte går bra. Det sjukaste är ändå att jag ätit lite hela tiden.. Jaja. Får hoppas detta var vändningen nu :)


Kommentarer
Postat av: Matti

Haha, min mage brukar också krångla. Skitjobbigt verkligen. Får börja laxera en gång i veckan eller något hahaha. Ta lavemang. :'D Haha fyfy.

Kämpa på! :) Vi har tid på oss, ändå till i sommar. Detta klarar vi galant för tusan.

Postat av: prinsen

jag har aldrig fått problem med magen o: när är det man får det?

2010-03-05 @ 21:41:45
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0