I'm in chock

Vägde mig precis och det är faktiskt så att jag skulle kunna kryssa för en ruta till här bredvid. Ja just det, vågen visade 57 kg. Fan vad underbart. Tänker dock inte kryssa än, vill se så det inte bara är massa vattenvikt jag går upp imorgon igen. Åh tänk om jag får se 6an snart. YES YES YES. Inte mycket kvar till första delmålet då. Nu hoppas jag bara innerligt att detta kan hålla i sig, att det fortsätter gå neråt :)

Idag ska jag jobba, skönt. Slipper alla frestelser hemma! Sen ska jag som sagt ha middagsbesök. Räksallad blir det, kan väl vara helt okej!

Nu ska jag äta frukost, en portion gröt! (130 kcal) Blir väl lite grönt te också, mumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0