I want to die

ABC är nu bruten. Mina jävla föräldrar ska alltid förstöra allt, förinta mig, döda mig. Satt och åt middag precis, min lillasyster (8 år) tyckte in om köttet, jag sa till henne att man inte kan leva på en potatisbulle. Då sa min låtsasmamma: "man kan inte leva på det lilla du äter heller". Sedan lassade de upp mat. Tre potatisbullar och två ytterfilébitar. Alltså: ABC bruten. Börjar om när jag kommer till mamma.

Nu ska jag begrava mig under filten, gråta tills inget finns kvar. Suck it up och sen sticka till gymmet. Jag känner mig äcklig, och fet. FET FET FET!

Kommentarer
Postat av: Cookie

Föräldrar/låtsasföräldrar ska alltid förstöra,

2010-02-17 @ 17:43:01
URL: http://donttakeorderfromacookie.blogg.se/
Postat av: Miranda

Du blir inte fet av den lilla mängden! Tro mig, börja ät, bästa sättet att gå ner i vikt....Låter så fel att skriva till någon som inte vill äta, men jag tappade 20 kg genom att välja VAD jag äter och hålla regelbundna tider....nu när jag gått till överhand och fått anorexi så går jag inte ner alls lika mycket. För jag äter inget och sabbar ämnesomsättningen, när dagvården nu börjat och jag äter mer, går jag ner mer i vikt för att jag äter för lite även om jag ligger på 1300 kcal om dagen....



värt att tänka på....

2010-02-17 @ 19:47:50
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com
Postat av: cookiedoough

fy vad jobbigt! Hatar att (låsas)föräldrar ska vara så tjatigt!

Stay strong <3 du klara det här!

2010-02-17 @ 20:30:12
URL: http://cookiedoough.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0