Handla

Har idag ätit en portion gröt (130 kcal) hittills. Har börjat med mina äppelvinäger tabletter nu också :) Ska bli kul och se om de kan göra någon skillnad. Kanske ta bort lite mat-sug och lite söt-sug! Planerar att äta varken lunch eller middag idag, kanske blir något litet framåt eftermiddagen för att inte döda ämnesomsättningen helt. Just nu har jag faktiskt inget sug för att äta heller :) Hoppas det kan hålla i sig.

Måste ner till affären och handla lite eftersom mamma kommer hem imorgon, hon ville ha smör och bröd. Hoppas jag lyckas stå emot att handla något skit som jag bara kommer äta sen. Och hoppas jag lyckas stå emot brödet sen med :P Det är fan inte kul att handla, bättre att inte ha något hemma då (A)

Kommentarer
Postat av: Miranda

Tror dess värre inte att dessa tabletter kommer hjälpa dig, om de hjälper någon är det människor som är gravt överviktiga och vars system är helt ur balans. Mitt tips till dig är att ÄTA, perfekt boost mot sötsuget. Då menar jag INTE tomma kalorier, utan riktiga som gör dig "mätt" och nöjd. Du är sötsugen pga energibrist, din kropp svälter och vill få dig att moffa i dig snabba kcal. Låter som en tråkig mamma, jag vet. Men jag har själv märkt att det FUNKAR att äta och ändå RASA i vikt. Har fått diagnosen Anorexi och just nu äter jag sjukt mycket, men går ändå ner i vikt. Det enda du gör mot din kropp när du skiter i att äta är att sätta den i lågvarv och svält, vilket försämrar basala metabolismen. Ät regelbunden och träna. Du kommer märka hur mycket mer du orkar att röra på dig om du äter. Jag har fått sjukt mycket energi! Jag menar nu inte att du ska äta vittbröd och choklad, men gröt, fibrer, långsamma kolhydrater, ägg och avokado. TRO MIG DU KOMMER GÅ NER MASSOR och få en super snygg kropp!



Innan jag fick min ätstörning så var jag grymt vältränad, hade strl 24 i jeans, magrutor och perfekta ben. Då åt jag MINST 2300 kcal o dagen samt träna 16 timmar i veckan (powerwalk inräknat) Efter en hjärtmuskel inflammation så var jag borta från träningen i 8 mån och gick upp, då jag fortsatte äta som innan och då många tomma "tröst" kalorier. Det jag menar var att jag var size 0 och åt som en man och träna som en kvinna!



kram

2010-02-07 @ 16:16:05
URL: http://www.mybordergirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0