Godkväll

Har inte blivit mycket uppdatering idag men har knappt varit hemma :) Först var jag och några vänner som sagt på shoppingrunda, allting jag handlade var strl S.. Till och med byxor! Helt chockaaaad. Men det känns nice. Fast vill såklart ner en strl till!

Maten har inte gått så bra pga lunchen (500-700 kcal!?). Men skippade middag, tror dock vågen kommer peka upp imorgon iallafall, ska försöka att inte ha ångest över det eftersom vi hade så trevligt ♥ Nu har jag precis tränat fotboll, skönt att röra på sig lite iallafall.

Nu ska jag duscha, sedan dricka en kopp te och försöka undvika massa ångest ikväll! Kommer förmodligen bli jävligt svårt eftersom den redan är här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0