Finally

Äntligen börjar vågen gå neråt :D Känns underbart härligt.. Även om jag har en bit kvar till mitt första mål 55 kg! Kommer bli så underbart när jag ser den siffran.. Åh.

Nu ska jag snart sätta mig och äta frukost, en tallrik gröt och te! Sen blir det skola, efter skolan ska jag och några fina vänner ♥ åka och shoppa. I en större stad som ligger här i närheten :) Ska bli jättekul, men lunchen ger mig ångest redan nu.. Vet att det kommer bli lunch ute :S Hoppas det blir på något sallads-ställe.. Hoppas hoppas. Ser inte direkt fram emot alla provrum heller. Det enda som är jättekul är att jag får spendera lite tid med mina vänner :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Sv: Ja den är fin :) <3

2010-02-04 @ 08:49:50
URL: http://myobsesssion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0