Behind a cloud, there's always a sun

Hello. Uppe med tuppen idag, kom faktiskt upp när jag skulle(!) kryss i taket. Ska äta frukost efter jag duschat, 2 knäckemackor och en kopp te :) Har vägt mig, men känner mig för dålig för att skriva ner det, men med tanke på hur det gick hos pappa så borde jag vara ganska nöjd ändå. Behöver inte plocka bort 57:ans kryss iallafall :) Men jag vill att det ska gå neeeer.

Har bokat tatueringstid iallafall, och det är ju belöningen för 55 kg. Så nu måste jag kämpa! Berättar inte när tiden är, men det är SNART iallafall. Lite halvt panik. Men det ska gå. Vi kan klara allt! Bara vi vill det tillräckligt mycket ;)

Kommentarer
Postat av: prinsen

vad vill du tatuera? :D

2010-02-27 @ 12:40:38
URL: http://autumnpromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0