9e februari

Nu sitter jag hos pappa, har bara stationär data här då min gått i sönder. Kommer kanske bli lite glesare uppdatering just därför.. Gillar inte riktigt att skriva i denna bloggen så synligt ;) Men ska göra mitt bästa. Igår fick jag som sagt äta middag själv eftersom de redan ätit. Kom in i köket och där låg en minst sagt ENORM portion mat. Åt ca 2 dl pasta och lite lite kyckling från grytan.. Hela tiden stod pappa i köket :S Vad vill han. Men det kändes ganska okej ändå!

Nu ska jag snart äta frukost, blir väl en portion gröt. Min nya favorit hehe. Lunchen i skolan kan jag nog komma undan idag eftersom en lektion blivit inställd. Ikväll ska jag träna med, spinning :D Woho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0