Ångest, äcklig ångest

Döda mig.

Allting började på lunchen. Gick hem och hade hela dagen planerad, skulle skippa lunchen och komma på en bra ursäkt till middagen. Allting förstörs när det visar sig att mamma är hemma och bjuder på lussebullar. Svag som är trycker jag först i mig en. Och efter det en till. Som om detta inte vore nog blir jag bjuden på hämtmat hos min pappa. Trycker i mig en halv äcklig jävla kycklingtallrik med sås och pommes och hela rubbet. ÄCKEL! Och som om detta inte vore nog kränger jag en halv mellan popcorn på bion.

Just nu är ångesten så äckligt stor, kan knappt skriva på tangenterna. Tänker bara på vågens siffror, hur höga de kommer vara. Hur mycket mer jag kommer väga. Känner lite på min mage, stor som en ballong och jag är fet fet fet. Vill bara spola tillbaka hela dagen och spendera den i sängen. Orkar inte med mig själv. Varför var jag född till ett jävla fetto? Nu måste jag köra stenhårt. Jag som ska träffa min pojkvän på fredag. Fet och äcklig som jag är kommer han inte vilja ha mig länge till.

Nu har jag fått ut en del. Det var skönt. Men jag känner mig så äcklig, så mycket äckel-mat som åkt ner i min hals och ner i magsäcken. Som satt sig som fett runt mage och lår. Please God save me tonight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0