Allmänt: JEANS

Oh my freaking fucking god.

Provade precis ett par byxor som jag inte kunnat ha innan, eller jo jag har kunnat ha de. Och preciiis kunnat knäppa dom. Fick syn på de och tänkte att nu ska fanimej i prova de. Tänkte att de skulle sitta jättehårt och att jag inte skulle kunna i gå de som vanligt, eller behöva lägga mig på sängen för att kunna knäppa de. Men icke. Jag kunde dra upp de helt vanligt och knäppa de utan problem :O

Hur är detta möjligt!? Jag är ju fortfarande lika stor som innan.. Men glad jag är jag iaf, för de är sååå fina!


Kommentarer
Postat av: Em.

gur va härligt! jag önskar jag kunde komma i mina gamla jeans...

2009-12-16 @ 12:50:30
URL: http://ackligajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0