091203, skakis

Träningen gick bra. Känns dock att jag bara ätit ca 150 kcal.. Fast känner inte av hungern alls, brukar iofs inte göra det så mycket. Men brukar ändå känns att det är tomt men känns det bara normalt hehe. Skakar dock lite i händerna och mamma tjatar om att jag måste äta något efter träning. Hon har tjatat i typ en timme nu om att jag ska ta en lussebulle. Men noo thhhhanks. Puckohuvud.

Ångesten har kommit och gått lite idag men just nu är läget lugnt. Imorgon ska jag åka till min pojke så blir borta till på söndag. Kommer därför inte uppdatera förrän då.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Skriver en rad eller två innan jag åker imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0