091202, godmorgon

Ska till skolan idag, har en lång håltimme mellan första och andra lektioner. På den lektionen hade jag tänkt träna :) Typ 10-15 min. crosstrainer och sedan gym. Efter skolan ska jag baka pepparkakor med familjen, hoppas innerligt att jag kan stå emot att äta massa deg -.- jag SKA inte äta någon deg. Känner mig faktiskt ganska stark idag.

Sen ska jag ju på bio som sagt, ska försöka hålla mig ifrån snacks där också. Tänker köpa ett 100 g marabou choklad bara för att. Har jag tur kommer ingen ens märka att jag inte äter det. Oftast är man ju uppe i filmen och tänker inte på vad de andra äter :)

Nu ska jag äta frukost:
2 knäckemackor med tomat och en kopp te =85 kcal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0